Promocja

Promocja

Przy zakupie 3 sztuk pościeli poszewka na poduszkę gratis! Sprawdź szczegóły...

Producenci
Nowości
BIUSTONOSZ CORNELIA
BIUSTONOSZ CORNELIA
94,49 zł
KĄPIELÓWKI MĘSKIE L7
KĄPIELÓWKI MĘSKIE L7
78,99 zł
KĄPIELÓWKI MĘSKIE S96 C
KĄPIELÓWKI MĘSKIE S96 C
65,49 zł
FIGI DAMSKIE LPR 567
FIGI DAMSKIE LPR 567
38,49 zł
STRINGI AV 1609/S
STRINGI AV 1609/S
47,49 zł
Koszty wysyłki

Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych, za pośrednictwem:

PACZKOMATÓW
INPOST - 11 zł
FIRMY KURIERSKIEJ
K-EX - 14 zł
POCZTY POLSKIEJ
- 16 zł

DOSTAWA KURIEREM GRATIS* przy zakupach powyżej 500 zł!

*Nie dotyczy płatności przy odbiorze.

 

Płatności online

Bezpieczne zakupy

Państwa dane chroni certyfikat SSL.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony internetowej www.zaira.pl, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od dnia wydania towaru Kupującemu.

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi
w wypadkach:
-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
-świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

3. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia, umowa jest uważana za niezawartą, a obie strony umowy zwracają sobie wzajemnie to, co sobie świadczyły.

4. Zwrot zakupionych produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

5. Zwrot wpłaty następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia dostarczenia zwracanych produktów.

 

Reklamacje

1. Reklamacje mogą być składane:
- mailem, na adres: zaira.biuro@gmail.com;
- lub listownie, na adres Handel Art. Przemysłowymi Rafał Czupryniak, ul. Wąska 13, 05-870 Błonie.

2. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, wystarczające do kontaktu, numer zamówienia (lub informacje niezbędne do identyfikacji zamówienia, którego dotyczy reklamacja), informacje dotyczące przyczyny reklamacji.

3. Jeżeli zachodzi podejrzenie, że wada Towaru powstała podczas jego transportu do Kupującego, Kupujący, jeśli to możliwe, proszony jest o wskazanie tej okoliczności w reklamacji.

4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.

Kontakt

Masz pytanie?
Zadzwoń !

Tel:
723-510-820

E-mail:
zaira.biuro@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl