Promocje
Pościel dla dzieci Kubuś Puchatek wz. 11 160x200
Pościel dla dzieci Kubuś Puchatek wz. 11 160x200
82,90 zł 78,90 zł
szt.
Pościel 100x135 Kubuś Puchatek wz. 6B - zielony
Pościel 100x135 Kubuś Puchatek wz. 6B - zielony
51,90 zł 45,90 zł
szt.
Ręcznik frotte kąpielowy 75x150 Ulica Sezamkowa
Ręcznik frotte kąpielowy 75x150 Ulica Sezamkowa
36,90 zł 32,90 zł
szt.
Pościel dla dzieci Psi Patrol 160x200
Pościel dla dzieci Psi Patrol 160x200
86,00 zł 79,90 zł
szt.
Pościel młodzieżowa słoniki 140x200
Pościel młodzieżowa słoniki 140x200
72,00 zł 69,90 zł
szt.
Pościel dla dzieci Tomek i Przyjaciele wz. 2 160x200
Pościel dla dzieci Tomek i Przyjaciele wz. 2 160x200
82,00 zł 79,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony internetowej www.zaira.pl, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od dnia wydania towaru Kupującemu.

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi
w wypadkach:
-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
-świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

3. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia, umowa jest uważana za niezawartą, a obie strony umowy zwracają sobie wzajemnie to, co sobie świadczyły.

4. Zwrot zakupionych produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

5. Zwrot wpłaty następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia dostarczenia zwracanych produktów.

 

Reklamacje

1. Reklamacje mogą być składane:
- mailem, na adres: zaira.biuro@gmail.com;
- lub listownie, na adres Handel Art. Przemysłowymi Rafał Czupryniak, ul. Wąska 13, 05-870 Błonie.

2. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, wystarczające do kontaktu, numer zamówienia (lub informacje niezbędne do identyfikacji zamówienia, którego dotyczy reklamacja), informacje dotyczące przyczyny reklamacji.

3. Jeżeli zachodzi podejrzenie, że wada Towaru powstała podczas jego transportu do Kupującego, Kupujący, jeśli to możliwe, proszony jest o wskazanie tej okoliczności w reklamacji.

4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl